n-ka n-ka
431
BLOG

Poległ czy zginął?

n-ka n-ka Polityka Obserwuj notkę 15

  Odsłonięto dziś tablicę upamiętniającą byłego prezydenta Polski - Lecha Kaczyńskiego. Na tablicy przypomniano polityczną drogę prezydenta .Tylko jedno zaskoczyło mnie na tej tablicy : " "Poległ w służbie ojczyzny 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem" - napisano. Zdziwiło to nie tylko mnie , ale wielu oglądających tablicę ludzi. Nie jestem szczególnym znawcą języka polskiego, ale dla mnie zawsze było oczywiste , że polec można w walce a zginąć w wypadku. W jakiej więc bitwie walczył Lech Kaczyński , że poległ? O ile wiem, to zginął w katastrofie lotniczej tak jak pozostałe osoby. Dlaczego więc na grobach pozostałych ofiar katastrofy smoleńskiej widnieje " zginął w katastrofie " a na tej tablicy z Kaczyńskim jest "poległ"? Czyżby Kaczyński leciał osobno? Czyżby w powietrzu walczył z jakąś jednostką lotniczą? Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?

n-ka
O mnie n-ka

"walka PO z PiS, to wojna kapitalizmu z socjalizmem. To wojna przedsiębiorczości i zaradności z lenistwem i strachem przed odpowiedzialnością." Myślę, że sprawiedliwa... Za niewygodne dla nich komentarze blokują mnie : A.Ścios , Coryllus, karlin, ufka ,Damian Fiołek ,Arek Rosiak, eska ,Krzysztof Osiejuk, Rybitzky ,Tomasz Sakiewicz, LEGIONNAIRE, seaman , Bartosz Lipiński ,AUU ,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka