n-ka n-ka
517
BLOG

SB-cja zza grobu podaje PIS-owi pomocną dłoń!

n-ka n-ka Polityka Obserwuj notkę 32

  Ileż radości i nieukrywanego wzmożenia dostarczyła wdowa po Kiszczaku naszym rodzimym władzom. W tv Kurskiego wiadomości w kółko wałkują sprawę  dokumentów "odnalezionych" w domu Kiszczaka. Przynajmniej wierni PISowi widzowie jego propagandowej tv mieli się czym napawać. Dla mnie to żadna nowina, wiedziałam, że Wałęsa dał się złamać w latach 70-tych , sam się do tego przyznał. Co prawda potem odwoływał te swoje przyznanie się , ale tak postępuje człowiek, który wstydzi się, że w przeszłości zrobił coś brzydkiego. Dla mnie jest ważne, że ten sam Wałęsa, który najwidoczniej miał zmysł organizacyjno - konsyliacyjny potrafił później sprzeciwić się temu systemowi, wypowiedzieć mu wojnę, porwać za sobą miliony Polaków i wygrać z nim wojnę! Za to dostał Nobla i za to wielbi go cały świat!!!

Oczywiście ta "sensacja" jako temat zastępczy jest dla PIS-u wygodna bo odwraca uwagę od ważnych rzeczy, choćby bardzo ślamazarne wywiązywanie się z obietnic wyborczych.

n-ka
O mnie n-ka

"walka PO z PiS, to wojna kapitalizmu z socjalizmem. To wojna przedsiębiorczości i zaradności z lenistwem i strachem przed odpowiedzialnością." Myślę, że sprawiedliwa... Za niewygodne dla nich komentarze blokują mnie : A.Ścios , Coryllus, karlin, ufka ,Damian Fiołek ,Arek Rosiak, eska ,Krzysztof Osiejuk, Rybitzky ,Tomasz Sakiewicz, LEGIONNAIRE, seaman , Bartosz Lipiński ,AUU ,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka